Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Nieuws uit Fryslân
    • Nu in de winkel: het juninummer van Friesland Post
    • Nu in de winkel: het meinummer van Friesland Post
    • Uniek slaapfeestje in Natuurmuseum Fryslân
    • Feestelijke aanbieding meertalige kinderboeken Waadhoeke
    • Nu in de winkel: het aprilnummer van Friesland Post
    • Oproep: De Lawei zoekt oorlogsverhalen uit Drachten of gemeente Smallingerland
    • Nationaal Boekenweekgeschenk ‘De krater’ verschijnt ook in het Fries
    • Nu in de winkel: het maartnummer van Friesland Post
    Facebook X (Twitter) RSS Instagram
    Friesland Post
    Thús yn Fryslân
    • Home
    • Nieuwsrubrieken
      • Algemeen
      • Cultuur
      • Eten en drinken
      • Natuur
    • Win
    • Magazine
      • Edities
      • Oplossingen puzzels insturen
      • Oplossingen puzzels controleren
      • Lezerfoto’s insturen
      • Tip de redactie
      • Adverteren
    • Abonnementen
    • Webshop
    • Verkoopadressen
    4 Shopping Cart
    Friesland Post
    0513 - 68 33 14
    You are at:Home»Algemeen»Merk Fryslân: ‘Friesland is al Lovebrand’
    Fryslân als Lovebrand. Als het aan Merk Fryslân ligt, dan krijgt onze provincie dat merk.

    Merk Fryslân: ‘Friesland is al Lovebrand’

    0
    By onze redactie on 3 oktober 2014 Algemeen, Cultuur

    Fryslân als Lovebrand. Als het aan Merk Fryslân ligt, dan krijgt onze provincie dat merk.

    Een lovebrand is een merk waar mensen bijzondere en vaak emotionele waarden aan toekennen. De emotionele waarden zijn zo diep, dat de mensen een afweer ontwikkelen tegenover negatief nieuws over een bepaald merk.

    Volgens Loek Hogenhout, directeur van de nieuwe marketingorganisatie Merk Fryslân, is Fryslân al een Lovebrand, maar wil het zich nog meer profileren als dat merk. Daarbij richten ze zich op de marketing en promotie van Friesland voor de komende jaren. Daarnaast zijn ze ook verantwoordelijk voor de brede regiomarketing van de provincie en bouwen ze de activiteiten van Bleef Fryslân, Fan Fryslân en voormalig Tourist Info Fryslân verder uit.

    Verder heeft Merk Fryslân drie hoofdtaken: de marketing van Friesland en de Wadden in en buiten de provincie, bouwen aan het product Friesland in samenwerking met ondernemers, gemeenten, provincie en andere stakeholders en het ontwikkelen en faciliteren van de gastvrijheid als onderscheidend kenmerk van onze provincie. Ze zien daarbij Friesland en de Wadden als twee afzonderlijk sterke merken.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleNorma Miedema’s dierenuniversum
    Next Article Thialf Open Dag

    Related Posts

    Nu in de winkel: het juninummer van Friesland Post

    Nu in de winkel: het meinummer van Friesland Post

    Uniek slaapfeestje in Natuurmuseum Fryslân

    Leave A Reply Cancel Reply

    Deze maand in de Friesland Post
    • Juni-editie 2025

      Juni-editie 2025

      De zomer is in aantocht: een tijd van plannen maken en inspiratie opdoen. In het juninummer van Friesland Post ontdek …Lees meer »
    Boekentip: SKS jubileumboek
    • Toevoegen aan winkelwagen

      SKS jubileumboek “Der moat syld wurde!”

      Boeken € 24,95
    Cadeaubon Half jaar abonnement

    Lezerfoto's
    Deel jouw eigen foto van Friesland nu
    Rubrieken
    • Algemeen
    • Cultuur
    • Eten en drinken
    • Natuur
    Lezers
    • Tip de redactie
    • Lezerfoto’s insturen
    • Oplossingen puzzels insturen
    • Oplossingen puzzels controleren
    Contact
    • Abonneren
    • Adverteren
    • Veelgestelde vragen
    • Klantenservice
    Over ons

    Friesland Post is hét magazine van Friesland, dat twaalf keer per jaar verschijnt. Iedere editie van het tijdschrift Friesland Post staat vol met unieke artikelen over de meest uiteenlopende onderwerpen.

    Volg ons op:

    Facebook X (Twitter) Instagram RSS
    Friesland Post is een uitgave van Van der Let & Partners
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy & Cookies
    • Sitemap

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.