Facebook Twitter Instagram
    Nieuws uit Fryslân
    • Marleen de Vree winnaar actie Winterfoto
    • Nu in de winkel: het februarinummer van Friesland Post
    • Kampeertrends in WTC Expo Leeuwarden
    • Try-out Frisicana IV in Theaterkerk Nes
    • Verse stamppotpakketten voor Voedselbanken in Friesland
    • Woudagemaal ingezet om waterstand Friese boezem te verlagen
    • Muziekvoorstelling ‘Emily, onbekend voor de wereld’
    • Cursus ‘De wereld van thee’ bij Museum Joure
    Facebook Twitter RSS Instagram
    Friesland Post
    Thús yn Fryslân
    • Home
    • Nieuwsrubrieken
      • Algemeen
      • Cultuur
      • Eten en drinken
      • Natuur
    • Win
    • Magazine
      • Edities
      • Oplossingen puzzels insturen
      • Oplossingen puzzels controleren
      • Lezerfoto’s insturen
      • Tip de redactie
      • Adverteren
    • Abonnementen
    • Webshop
    • Verkoopadressen
    0 Winkelwagen
    Friesland Post
    0513 - 68 33 14
    <span></span>:Home»Algemeen»Merk Fryslân: ‘Friesland is al Lovebrand’
    Fryslân als Lovebrand. Als het aan Merk Fryslân ligt, dan krijgt onze provincie dat merk.

    Merk Fryslân: ‘Friesland is al Lovebrand’

    0
    Door onze redactie op 3 oktober 2014 Algemeen, Cultuur

    Fryslân als Lovebrand. Als het aan Merk Fryslân ligt, dan krijgt onze provincie dat merk.

    Een lovebrand is een merk waar mensen bijzondere en vaak emotionele waarden aan toekennen. De emotionele waarden zijn zo diep, dat de mensen een afweer ontwikkelen tegenover negatief nieuws over een bepaald merk.

    Volgens Loek Hogenhout, directeur van de nieuwe marketingorganisatie Merk Fryslân, is Fryslân al een Lovebrand, maar wil het zich nog meer profileren als dat merk. Daarbij richten ze zich op de marketing en promotie van Friesland voor de komende jaren. Daarnaast zijn ze ook verantwoordelijk voor de brede regiomarketing van de provincie en bouwen ze de activiteiten van Bleef Fryslân, Fan Fryslân en voormalig Tourist Info Fryslân verder uit.

    Verder heeft Merk Fryslân drie hoofdtaken: de marketing van Friesland en de Wadden in en buiten de provincie, bouwen aan het product Friesland in samenwerking met ondernemers, gemeenten, provincie en andere stakeholders en het ontwikkelen en faciliteren van de gastvrijheid als onderscheidend kenmerk van onze provincie. Ze zien daarbij Friesland en de Wadden als twee afzonderlijk sterke merken.

    Delen. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Vorige artikelNorma Miedema’s dierenuniversum
    Volgende artikel Thialf Open Dag

    Gerelateerde berichten

    Nu in de winkel: het februarinummer van Friesland Post

    Kampeertrends in WTC Expo Leeuwarden

    Try-out Frisicana IV in Theaterkerk Nes

    Laat een reactie achter Antwoord annuleren

    Bekijk en like ons op Facebook
    Friesland Post
    Deze maand in de Friesland Post
    • Februari-editie 2023

      Februari-editie 2023

      In de februari-editie van Friesland Post starten we met een nieuwe serie: De Mancave. Onder het motto ‘zie je de …Lees meer »
    Boekentip: SKS jubileumboek
    • Toevoegen aan winkelwagen

      SKS jubileumboek “Der moat syld wurde!”

      Boeken € 24,95
    Lezerfoto's
    Deel jouw eigen foto van Friesland nu
    Rubrieken
    • Algemeen
    • Cultuur
    • Eten en drinken
    • Natuur
    Lezers
    • Tip de redactie
    • Lezerfoto’s insturen
    • Oplossingen puzzels insturen
    • Oplossingen puzzels controleren
    Contact
    • Abonneren
    • Adverteren
    • Veelgestelde vragen
    • Klantenservice
    • Vacatures
    Over ons

    Friesland Post is hét magazine van Friesland, dat twaalf keer per jaar verschijnt. Iedere editie van het tijdschrift Friesland Post staat vol met unieke artikelen over de meest uiteenlopende onderwerpen.

    Volg ons op:

    Facebook Twitter Instagram RSS
    Friesland Post is een uitgave van Van der Let & Partners
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy & Cookies
    • Sitemap

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc om te annuleren.